Pogosto zastavljena vprašanja in reševanje težav
Stran je trenutno še v izdelavi – hvala za razumevanje!
Včasih se zgodi, da se pojavi določen problem v najbolj neprijetnem trenutku.V izogib in hitro razrešitev smo pripravili spisek nekaj najbolj pogostih vprašanj. Vedno pa upoštevajte tudi nasvete iz naše brošure (klik).
Naprava se ne vključi
Akumulator je bil popolnoma izpraznjen. Potrebno je polnjenje. V kolikor to ne zadostuje, nas pokličite.
Priključite analizator na napajalnik in ga po 30 minutah resetirajte s hkratnim pritiskom na tipko ON in ENTER. Analizator se bo nato začel normalno polniti. Prosimo ponastavite datum in čas.
V primeru popolnega izpraznjenja je včasih potrebno z daljšim pritoskom na tipko za IZKLOP resetirati analizator.
Po menjavi baterij se detektor včasih ne vključi. Iz detektorja odstranite baterije in počakajte cca. 10 minut. Nato ponovno vstavite baterije in detektor se bo vklopil.
Pojavi se sporočilo potreben je servis
Sporočilo “Potreben je servis” se pojavi vsakih ca. 11 mesecev oziroma po ca. 1000 vključitvah analizatorja – odvisno od tipa analizatorja. Včasih se pojavi se tudi potem, ko se je akumulator v analizatorju popolnoma izpraznil.
To servisno sporočilo je zgolj opozorilo in ne pomeni, da je z vašim analizatorjem nekaj narobe. Služi le temu, da vas opomni, da se bliđa čas za redni servis, ki je pomemben del vzdrževanja analizatorja.
Sporočilo se pojavi samo 3x po vklopu analizatorja. Pritisnite tipko ENTER.
Po tem ko se pojavi sporočilo, se pojavi vprašanje, če želite, da se prikazovanje sporočila nadaljuje.
Sporočilo se pojavlja vsakič, ko se prižge analizator. Za izbris sporočila je potrebno analizator prinesti na servis.